Etykiety

czwartek, 16 stycznia 2014

78. Dla dziadka wędkarza

Z okazji Dnia Dziadka poczyniłam kartkę - a że Dziadek zapalonym wędkarzem jest - o każdej porze roku - więc nie mogło zabraknąć elementów wędkarskich :)



Użyte materiały:
Papier w wiekszości z Craft4You - Angelic 2
oraz Mała Czarna 05 Studio75 - środek i kieszonki,
wedkarskie przydasie - sklep wędkarski, napis od Joli.


Kartkę zgłaszam na

 http://craft4youpl.blogspot.com/2014/01/wyzwanie-40.html
oraz  

http://skarbnica-pomyslow.blogspot.com/2014/01/wyzwanie-styczniowe-dla-babci-i-dziadka.html

10 komentarzy:

  1. Świetny pomysł. Na prawdę nietypowa kartka, która wywołuje uśmiech na twarzy! Te przynęty....niesamowicie wkomponowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O raju bardzo pomysłowe :) Chyba podkradnę pomysł :) Czy mogę?
    Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Craft4you. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hej zapisałaś się do mnie na podaj dalej, ale robiłam porządek na mailu i nie mam Twojego adresu, co prawda do wysyłki mam jeszcze sporo czasu, ale prześlij mi proszę adres na maila

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest super kartka - temetyczna i dla konkretnej osoby !!! Brawo !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna i zarazem pomysłowa

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kamizelka, szkoda że u mnie wędkarzy brak :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka :)
    Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu w Skarbnicy Pomysłów :)
    Srebrnolistka, DT

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie.