Etykiety

środa, 11 lutego 2015

282. Urodzinowa w świetle specjalnej żarówki.

Witajcie.
W przelocie miedzy obowiązkami poczyniłam w nocy kartkę dla babci mojej koleżanki - Pani w słusznym wieku. Kartka zapakowana w pudełko.









oraz symbolicznie zielonego papieru GP.
Napis na kartce sama wyprodukowałam, a napis na pudełku od Alice.

I powiem wam coś...Pewnie wszyscy to wiecie, ale...jakiś czas temu Dorota co to kota ma, komentując mój post, w którym to żaliłam się na szarości i brak możliwości zrobienia zdjęć podpowiedziała, że trzeba zastosować żarówki do oświetlenia mającej 6000K...matko kochana pomyślałam, ale zakupiłam sobie taką za niecałe 14 zł i właśnie zdjęcia te zrobione są po północy przy użyciu wspomnianej żarówki. Nie mogę porównać ze światłem naturalnym, bo kartka rano powędrowała do koleżanki. Myślę, że nie jest źle...Zawsze to lepszy rydz, niż nic, a Dorotce dziekuję


A kartkę zgłaszam na


http://altair-art.blogspot.com/2015/01/wasze-prace-2015-rok.html

18 komentarzy:

  1. śliczna kompozycja kwiatowa w soczystych kolorkach:)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się kolorystyka karteczki ale i też sama karteczka,super,

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pomysłowa :) Ciekawe połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniała karteczka cudowne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam połączenie fioletu z soczystą zielenią. Piękna kartka, w sam raz na taką dostojną rocznicę :) U mnie też obecnie 90tka na tablicy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. super karteczka- ja nie przepadam za fioletem, ale mając w pamięci moją babcię- byłaby zachwycona:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna! Świetnie Ci wyszła ta kompozycja kwiatowa!

    OdpowiedzUsuń
  8. nie ma za co :-)

    ale nie dość, że to nie ja wpadłam na te żarówki tylko Magda
    http://allienor.blogspot.com
    to do dnia dzisiejszego nie mogę ich znaleźć w pobliskim markecie budowlanym :-/


    piękne soczystości!

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna i kartka i wielk Jubilatki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak dla mnie kartka super:) super fiolet:) rewelka kompozycja:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna kompozycja i piękny wiek :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Jacież kręceż! 90 lat!! Fajny, zacny wiek. Też bym tak chciała:-)
    Soczyście energetyczna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczna, energetyczna kartka i pudełko :)
    Dziękuję za udział w zabawie Fan Miesiąca AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie.