Etykiety

czwartek, 1 października 2015

375. Nadeszło nowe - inspiracja pudełkowa dla Box Blog

Witajcie Kochani.
Jak już wam się chwaliłam, dołączyłam do DT Box Blog. dziś ruszamy z pierwszym wyzwaniem - "Co nam w duszy gra".
Mi zagrały małe pudełeczka na małe "co nieco", a jak wiecie uwielbiam małe pudełeczka, po to aby obdarować kogoś bezinteresownie.
A to już moje małe dzieła...tak tak, pewnie może któraś zapyta o kursik...będzie za ok 3 tygodnie.



Kochane, zobaczcie co zagrało moim koleżankom z zespołu...
Bardzo Was zachęcam do udziału w naszym wyzwaniu, każda z Was tworzy jakieś pudełeczka, więc liczę na Waszą obecność w wyzwaniu ;)...

14 komentarzy:

  1. Ale super! Niewykluczone, że coś zmajstruje w wolnej chwili. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś mistrzynią pudełek,są cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne pudełeczka - jak zawsze :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne pudełeczka Reniu, ale mnie jeszcze daleko do zrobienia takiego cudeńka;) Pozdrawiam Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne i "słodziutkie". Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. super ,chyba się skuszę na takie wyzwanie

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie.