Etykiety

niedziela, 20 listopada 2016

561. "Mały Książę" - zaproszenie

Witam w niedzielny wieczorek.
Dzisiaj zaproszenia na na przedstawienie "Mały Książę"w wykonaniu szkolnej grupy teatralnej.
Skromne, bez specjalnych dodatków...








Największy problem miałam z przyczepieniem na kosteczkach napisu zaproszenie wrrr..... Może macie na to sposób, kroiłam kosteczki na cienkie paski, ale miałam dosyć....
Pozdrawiam

Do ich wykonania użyłam resztek już niestety papierów AltaiArt:
1. Night&Day - Cold/Fish Eye
2. SnakeSkin - Eternal Tree/Starfish
3. SnakeSkin -Verloren/Skies
4. Sunrise 05 żółty
5. Sunrise 04 Niebieski

Grafika Janet

Zaproszenia zgłaszam na 
na wyzwanie Fan miesiąca

http://www.altairart.pl/2016/01/wasze-prace-2016-rok.html#h=659-1477155994478





7 komentarzy:

  1. Ale super! Świetnie wyglądają.
    Reniu, jeżeli one miały być na kosteczkach to innego pomysłu jak cięcie ich nie mam. Ale jeżeli napis może być na płasko, to kiedyś Ania Iwańska podał fajny sposób na wycinanie ich w maszynce z papieru samoprzylepnego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Reniu, wykazałaś się cierpliwością i mega kreatywnością tworząc te piękne zaproszenia. Jestem pod ogromnym ich wrażeniem. A co do napisu...PODZIWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  3. super, też sobie kupiłam te digitale:-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Reniu! Przepiękne są te Zaproszenia, Współczuje Ci Tyle paseczków wyciąć, Ale i Podziwiam - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezły hurcik! I śliczny :)
    Przy takiej ilości ja nie bawiłabym się z kosteczkami :) Ale generalnie do takich drobnych rzeczy wykorzystuję takie małe kosteczki, ok. 2,5x2,5 mm, choć zdarzało mi się i je ciąć na pół.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne! Ja też kroję kosteczki, żeby przylepić takie napisy. Można też wyciąć drugi z tektury, złożyć równo i gotowe. :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie.