Etykiety

sobota, 8 kwietnia 2017

616. Pudełkowy album komunijny.

Witam Was serdecznie w dniu mojej tematycznej inspiracji dla egoCraft.pl.
Dzisiaj debiut - pierwszy raz zrobiłam album pudełkowy na zdjęcia z tej ważnej chwili jaką jest Komunia Święta.
Zobaczcie sami ( przepraszam, ale trudno się fotografuje cosik takiego ;) )




















W pracy wykorzystałam tekturki egoCraft.pl
Winorośl z hostią (prawa) 

Chleb z kłosami 

Kłosy 1 

Hostie duże - zestaw 8 szt. 

Napis - Czekam na Ciebie 

Stempel - Pan Jezus...
Spersonalizowany napis Pamiątki wykonała dla mnie Natalia - dziękuję 

Cały album wykonany z birmaty, papieru wizytówkowego granatowego i cudnych jak na te okazję, szczególnie dla chłopca, papierów Altair Art
AltairArt - Sunrise 04 Niebieski


Pozdrawiam
Renata

3 komentarze:

  1. Wspaniała pamiątka, zadbałaś o każdy szczególik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Reniu! Ten albumik jest po prostu Cudeńko, A te dekoracje jakie piękne dobrałaś - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowity!!! Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie.