Etykiety

wtorek, 23 maja 2017

633. Niebieskie komunijne pudełeczko dla dziewczynki...

Dzień dobry.
Dzisiaj inspiruję dla egoCraft.pl.
Przedstawiam komunijnego boxa w niebieskich kolorach...dla dziewczynki.
Tak, trochę zdziwiłam się, że córka mojej koleżanki uwielbia takie kolory...




Papiery to oczywiście Altair Art...moje ulubione blue...
 AltairArt - Sunrise 04 Niebieski
Tekturki z egoCraft.pl
 Kielich z winoroślą (mały)
 Hostia z kłosami

Digi napis z internetu, który ma zasiedziałe w moim komputerze.
Digi grafika z dziewczynka wykonała dla mnie Stemplove


Pracę zgłaszam na wyzwanie
http://tworzewjednymkolorze.blogspot.com/2017/05/wyzwanie-2-niebieski-challenge-1-blue.html
Renata

6 komentarzy:

  1. Piękna praca! Ja też lubiłam kolor niebieski, kiedy byłam dzieckiem :) I oczywiście czerwony, za to jak ognia unikałam różowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe kolorki, jak widać dziewczynki to nie tylko róż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Reniu! Bardzo śliczny Boxik _ Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne pudełeczko w cudnych niebieskościach. Ja też robię dla dziewczynek, ale męczę się z tradycyjnym różem...

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny, bardzo elegancki box :)
    Dziękuję za udział w niebieskim wyzwaniu w Tworzę w Jednym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie.