Etykiety

wtorek, 21 listopada 2017

685. Kalendarz adwentowy

Dzisiaj, w dniu mojej drugiej inspiracji dla sklepiku Gosi, przybywam z kalendarzem adwentowym.

Pierwszy raz zrobiłam takowy dla swoich dzieci.




Całość zrobiona jest z Pudełeczek pillow Nellie Snellen.
Jak widać, ich przeznaczenie może być różne, nie tylko na biżuterię.

Numery poszczególnych dni nakleiłam na gwiazdach z wykrojnika również Nellies Snellen.

Adwentowe pudełeczka przybrały kształt choinki, gdzie jej czubek zdobią gwiazdki ze wspomnianego wyżej zestawu.


W każdym pudełeczku znajdują się zadania do wykonanie w okresie adwentu, np.

1. Przygotuj kartkę świąteczną na szkolny kiermasz.
2. Zostajesz dziś dłużej w świetlicy, aby pomóc Pani z rozwieszaniu dekoracji.
.
.
.
Moje dzieci znajdą tam również np. bilet do kina na dobry film. 

I choć nie jestem fanką zakazu słodyczy, to postanowiłam, że w pudełeczkach takowych nie będzie.

Bardzo przepraszam za jakość zdjęć, niestety pogoda nie sprzyja ich wykonaniu, a to dość spory projekt, który nie mieści się w moim kartkowym namiocie do zdjęć.


Wykorzystane materiały:

A także papiery Altair Art z bloczka 15cm x 15cm
AltairArt - Festive Bells - bloczek 15x15 cm

Bardzo dziękuję za uwagę

Renata 







3 komentarze:

  1. Reniu! Wspaniały kalendarzyk , Pięknie wykonany,I ciekawie wypełniony - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny kalendarz i świetny pomysł na zaangażowanie dzieci !!! Wykrojnik pudełkowy - godny uwagi. Pozdrawiam Reniu :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały kalendarz, czekałabym z niecierpliwością co przyniesie każde kolejne pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie.