Etykiety

środa, 10 października 2018

855. Proste tabliczki z okazji Dnia Edukacji Narodowej.

Z okazji Dnia Nauczyciela dzieci z klasy mojego syna przygotowały uroczystość dla nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej. Każde dziecko m.in. wypowiada przykazanie nauczyciela. Całość została zebrana w taki dekalog...A że ja matka od papierków ( tak mnie mamy z klasy zapamiętały - Aaaa, ta od papierków - bo co roku z dzieciakami robię różne klasowe warsztaty), to poproszono mnie o zrobienie takich tabliczek do powieszenia...Miały być bardzo proste, na szybko, bo czas goni, a ja tez czasu na takie robótki nie mam....
Całe 20 szt...Z pomocą oczywiście mojego malucha ( dzielnie docinał i wiązał sznurki)








Papier ze sklepu
AltairArt - Dwustronny papier do scrapbookingu Ever Dream 01AltairArt - Flower Harmony 01AltairArt - Flower Harmony 02

Pozdrawiam
Renata

4 komentarze:

  1. Dzielnie sobie Reniu poradziłaś, super księgi.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Reniu! Wspaniały pomysł, Świetne wykonanie i przemiła pamiątka - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. reniu! great idea, great workmanship and a nice souvenir - I greet warmly

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie.