Etykiety

sobota, 19 stycznia 2019

903. Mediowy kalendarz - Inspiracja dla Ess-floresy.

Witam Was serdecznie.
Kolejna moja inspiracja dla Essy-floresy to mediowy kalendarz.
Użyłam wielu mediów...gesso białe i czarne, gel medium, wzór odbity przez maskę Agaterii za pomocą pasty strukturalnej, pasta woskowa, pasta satynowa różowa, farba wodna turkusowa, mikrokulki....









Wykaz wszystkich materiałów, które użyłam do wykonania pracy znajdziecie na essowym blogu.


Pracę zgłaszam na wyzwania:

oraz


Renata

7 komentarzy:

  1. Prześliczny, piękna kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny- ja ostatnio uwielbia taki odcień różu i do tego niebieski- TAK!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mediowe wariacje wyszły Ci superowo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, wyjątkowa oprawa kalendarza i ten metalowy kwiat pośród papierowych, te kuleczki, kolorki, mrrr... :) W imieniu DT Artimeno dziękuje za udział w naszej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyżej napisałam co myślę o pracy, a teraz .... Dziękujemy za wspólną zabawę z 123scrapujTy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie.