Etykiety

środa, 27 maja 2020

1065. Album "zygzak" dla dziecka - inspiracja dla "Od A do Zet"

Witajcie.
Jesteśmy wciąż w temacie prac dla dziecka.
Ja na tę okoliczność przygotowałam mały albumik "zygzak". Idealnie wpasowały się papiery Craft o'Clock "pij i śnij marzenia", baza zrobiona przeze mnie, napis na okładce - digi janet



 Dwie kieszenie, do których mozna włożyć kilka zdjęć umieszczonych na matach...lub tagi...

Buciki są przyklejone na brzegu tak, aby można było wsunąć pod nie zdjęcie...



Znajdzie się miejsce na małe tagi, które można wykorzystać do zapisania wspomnień...

 Nie zabrakło opaski - "belibend", na której umieściłam słodkiego dzidziusia z arkusza do wycinania...
 A to już tył albumu...


Cały albumik pomieści około 15 zdjęć 9x13 oraz 8 zdjęć mniejszych np 9x9...

Ze sklepu wykorzystałam:
Papier scrap Craft O'Clock 20,3*20,3 Sleep&Dream ZestawPapier scrap Craft O'Clock Dodatki - Sleep&Dream IPapier scrap Craft O'Clock Dodatki - Sleep&Dream II
KARTON A4 300G KRAFT Papermania

Pozdrawiam




2 komentarze:

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie.