Etykiety

poniedziałek, 8 czerwca 2020

1069. Kartko-koperta...-inspiracja dla "Od A do Zet"

Witajcie.
W tym tygodniu rozpoczynamy cykl inspiracji, w których będziemy przedstawiać Wam kolekcje papierów marki LEMONCRAFT.
DOM RÓŻ...to kolekcja, która ujmuje mnie pod każdym względem...Zakochałam się w niej bez opamiętania...Dlatego też to ja wykorzystałam w dzisiejszej inspiracji.
Jak dla mnie nietypowa praca, ale od dawna chodziła mi po głowie...kartka-koperta- jak zwał tak zwał...Ot po prostu koperta, a w niej miejsce do wpisania życzeń...




W pracy wykorzystałam następujące materiały ze sklepu:

PAPIER SCRAP LemonCraft 15*15 HOUSE OF ROSES / DOM RÓŻ bloczekCraft O'Clock Dodatki - Leaves VIICraft O'Clock Dodatki - Leaves IV

Pozdrawiam
Renata


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie.