Etykiety

czwartek, 11 stycznia 2024

1417. Zakładki - Pasowanie na czytelnika

 Dzisiaj wpadam do Was z prostymi zakładkami na pasowanie na czytelnika...100szt...sporo pracy (trzy ostatnie popołudnia miałam co robić), acz zakładki proste.

Koło tematu chodziłam jakiś czas...chciałam , żeby to było funkcjonalne, w miarę jednakowe i żeby nie było czasochłonne i pracochłonne (myślałam o wycinankach z róznych arkuszy, ale poddałam się...). Z pomocą przyszła mi grafika od Digi by Sabriel ...Ufff...uratowany mój czas... To na poczet mojej potrzeby została stworzona grafika, dokładnie tak jak sobie wymarzyłam rozmiar, ponieważ skorzystałam z gotowych baz - (tekturka falista od Rzeczy z Papieru, docięłam tylko do potrzebnej długości). Grafika wydrukowana w większości na atramentowej drukarce, zdecydowanie lepiej wygląda niż na laserowej ...
Bardzo dziękuje za projekt dla mnie.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie.