Etykiety

piątek, 15 sierpnia 2014

182. Wyniki Candy

Witajcie KOCHANI.

Czas na ogłoszenie wyników mojego Candy rocznicowego, za udział w którym wszystkim serdecznie dziękuję.

Zanim to nastąpi - kilka słów. 
Po ogłoszeniu Candy zyskałam 20 osób jako nowych obserwatorów.  Czy zostaną na dużej....zobaczymy. 
Zostawiliście 50 komentarzy, w tym 2 podwójne. 
Początkowym moim założeniem było, że wygrywa jedna osoba, a jak chętnych będzie więcej niż 50 ( a było 48 ) wylosuję 2 nagrody pocieszenia.

 Po wielu przemyśleniach, postanowiłam, 
że moje Candy wygrywa ....6 osób - trzy wylosowane przez mojego synka i trzy wybrane przeze mnie w/g mojego "widzimisię".

Tylko pierwsza nagroda jest znana, bo o niej napisałam ogłaszając Candy, pozostałe osoby otrzymują wygrane w rożnej postaci- powiedzmy - niespodzianki, o których nie będę pisać, natomiast byłoby mi miło, gdyby wszyscy , którzy wygrali u mnie, napisali o tym na swoim blogu :)
Jak pisałam wcześniej, dzielę się z Wami tym co mam.

A teraz....gotowi 

Nagrodę w drodze losowania
 otrzymują
................
..........
Małgosia z bloga  Mały Kącik Rękodzieła Gosi

oraz

Karola z bloga Moje papierki

Angi z bloga Angi Style


A teraz w drodze mojego "widzimisię"  nagrody otrzymują moi komentatorzy:

Aneta z bloga Pasja tworzenia  za to, że  najczęściej komentuje moje posty, za nić sympatii i stałą obecność ;)
Kasia z bloga Misiówa i spółka za "ciepłe słowa"(wie, o czym piszę ;) he he)       i liczne komentarze

Dorota ma kota z bloga Dorota ma kota  za liczne komentarze oraz zgodność w pewnych kwestiach ;)


Chciałabym tylko wyjaśnić, że uzasadnianie za co kto wygrał, to moje subiektywne odczucia, ot tak z potrzeby serca.
Wszystkich chętnie nagrodziłabym, ale... Z pewnością przy kolejnej zabawie również zastosuję "widzimisię" :)

Przepraszam tych wszystkich, do których los się nie uśmiechnął :(.
Może następnym razem....

Wszystkie osoby proszę o przysłanie na e-maila adresu do wysyłki. 

Wszystkie przesyłki będę wysyłać przesyłką poleconą ekonomiczną i bardzo Was proszę o informację, czy przesyłka dotarła :)

Jeszcze raz dziękuję za zabawę :))))))
 Renata

19 komentarzy:

  1. Gratulacje dla dziewczyn :-))) Dziękuję za zabawę i zapraszam na moją :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę :-) :-) :-) I chyba muszę podziękować szczęśliwej rączce twojego synka ;-) Gratuluję pozostałym wyróżnionym. Ale super że tyle osób wyróżniłaś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo gratuluję wygranym i wyróżnionym:))Pozdrawiam i DZIĘKUJĘ:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zwyciężczyniom :) I dziękuję za zabawę!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję wszystkim wylosowanym i wybranym pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. o rany! wygralam, ale sie ciesze;) dziekuje! i oczywiscie gratuluje pozostalym dziewczynom:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobre serduszko masz Reniu :)
    a ja Twój adres "wyhaczyłam" od Carmen ;) bo miała, o !
    a na candy artgrupowe zapraszamy do zapisania się w żabie - już powróciłam i wstawiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję kochane wygranej!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratki dla dziewczyn i brawa dla Ciebie za serducho :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Serdeczne gratulacje dla wszystkich wybranych i wylosowanych.
    Dziękuję i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo,bardzo dziękuję Reniu i gratuluję pozostałym.Nie mam szczęscia w losowaniach tym bardziej jest to dla mnie miła niespodzianka.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja również gratuluję wszystkim zwyciężczyniom;) I pozdrawiam wszystkie bardzo serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak to mówią starzy indianie "my castle my rules" :-)
    Ubawiłam się stetnie!
    Aż z tej radości zrobiłam sobie kawkę ( a staram się nie pic jej w weekendy, ot takie widzimisię) i doczytałam do końca twoje wywody o widzimisiach :-)

    Kochana, gdybym to ja za każdą zgodność w różnych kwestiach dostawała nagrodę albo drobną premię chociaż! To byłabym już milionerką. Poniekąd. ;-D

    Dlatego tym bardziej cieszy mnie twoje wyróżnienie, że o zgodności nie wspomnę :-D
    Dziękuję i gratuluję wygranym! :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuję za zabawę i gratuluję dziewczynom :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje dla dziewczyn. Dziękuję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. O jeju, to już wiem, o jakie info chodzi. :-) Dziękuję Ci serdecznie za takie wyróżnienie. Wiesz, że uwielbiam tu zaglądać i podziwiać Twoje prace. :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję Ci za miłą zabawę, zapraszam serdecznie do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za zabawę ;) Gratuluję zwyciężczynią:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie.