Etykiety

piątek, 22 sierpnia 2014

187. Ślubna z ptaszkami

Zostałam poproszona o zrobienie kartki na ślub.  

I się zaczęło - nie taki papier, nie pasują ptaszki - jedne jedyne zakupione niedawno na allegro (marzy mi się taki wykrojniczek), napis nie chciał się wkomponować, a koniecznie  uwidziało mi się, że ma być tekturka, serwetka chyba była  i jest całą przeszkodą, no ale jakiś twór powstał. 

Ta kartka zajęła mi tyle czasu ...Najwyraźniej nie miałam dnia na robótki.


Ale jak już ja poczyniłam to posyłam ja na wyzwania:


&

Wyzwanie # 17 - P jak Ptak / Piórko 

 

http://kartkoweabc.blogspot.com/2014/08/wyzwanie-17-p-jak-ptak-piorko.html

 &

Altair Art -Bingo

http://altair-art.blogspot.com/2014/08/wyzwanie-bingo.html

 

 wybrałam:

- guzik (u mnie przeźroczysty guzik kwiatek)

 - min 2 media - perełki w płynie, tuszowane brzegi serwetki 

- sznurek

32 komentarze:

  1. ale kartka jest śliczna:) bardzo mi się podoba! i kolorystyka i przesłodkie ptaszorki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo subtelna i naprawdę śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. urocza, ptaszki są prześliczne

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowe ABC :) Ptaszki rozmawiają sobie na tej kartce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Praszki przeurocze, czymoge zamowic z 3 komplety u Ciebie, Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajniutka!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu PWC.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie połączyłaś kolory! Ptaszki są słodkie!

    OdpowiedzUsuń
  8. ładna ptaszkowa kartka ;)
    dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kartka :)
    Dziękuje za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne ptaszki :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie.