Etykiety

środa, 21 stycznia 2015

269. Zaproszenia na 10 rocznicę ślubu.

Witam, witam, dziękuję za odwiedziny i komentarze.

Dzisiaj przedstawiam zaproszenia na 10 rocznicę ślubu czyli cynową. Kolor trudno było mi wybrać, bo cynowy dla mnie jest mało wyrazisty, w efekcie w świetle dziennym wyszedł dobrze, ale zanim się zdecydowałam zrobiłam je również z użyciem czerwonego, oczywiście z cynowym nie ma nic wspólnego, ale z miłością i owszem ;).
To jedne z nielicznych prac, które zrobiłam w trakcie jednego wieczoru, robiło mi się je łatwo i przyjemnie, może dlatego, że...to zaproszenia na moją rocznicę ślubu i klejąc je myślami byłam przy chwilach sprzed 10 lat

Napis od Novinki, przerobiony na swoja potrzebę.






Jak widzicie też nie mogłam się zdecydować, czy papier w kropki czy w romby z przeszyciami. Dlatego w kilku wersjach wysyłam .

Pozdrawiam Was serdecznie.

18 komentarzy:

  1. Reniu przede wszystkim gratulacje z okazji rocznicy, niech wasza miłość kwitnie nieustannie ;)
    A zaproszenia cudne, zwłaszcza te "cynowe" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne obie wersje, ale faktycznie ta czerwona bardziej "miłosna"
    gratulacje z okazji rocznicy i wszystkiego najlepszego na dalsze długie lata dla Ciebie i Męża:)
    u mnie w czerwcu dopiero skórzana;)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego! Piękne karteczki- ja uwielbiam kropki, ale...nie wiem, czy nie bardziej podoba mi się wersja z rombami....Bardzo eleganckie, ale nienadęte:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana GRATULACJE!!!!!!!!!!!!!!! mnie bardziej czerwona....bo miłość serce....wiadomo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne i eleganckie :) dla mnie nr 1 to czerwone w romby ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję pięknej Rocznicy!!!! a zaproszenia są bardzo z klasą i śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję bardzo mocno pięknej rocznicy.WSPANIAŁE ZAPROSZENIA. i wybieram wersję czerwoną. Bardzo mi się podoba Twój szablon do emmbosingu. Wszystkiego dobrego!!!!!! I dziękuję bardzo za wizytę i pamięć o mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękne zaproszenia! no i oczywiście ogromne gratulacje z okazji rocznicy ślubu!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Serdeczne życzenia z okazji rocznicy,u mnie w tym roku już 13 i nie wiem kiedy to minęło.Zaproszenia są cudne i widać,że włożyłaś w nie dużo serca.Obie wersje bardzo mi się podobają,

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zaproszenia! Bardziej przemawia do mnie wersja czerwona, ale ja generalnie lubię kolor czerwony :)
    I oczywiście serdeczne gratulacje z okazji tak pięknej rocznicy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wielkie wielkie gratulacje z okazji cynowej rocznicy. Moc życzeń wiecznej miłości i harmonii małżeńskiej przesyłam:-)
    Kartki, jak rocznica!, na dziesiątkę!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale pięknie Ci wyszły te zaproszenia, super kolorystycznie. Kochana 10 lat to piękna rocznica, wszystkiego dobrego i wiele miłości na dalsze lata Wam życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję rocznicy i życzę nieustającej miłości :-))) Zaproszenia w obu wersjach piękne;-)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaproszenia rewelacyjne:)
    Gratulacje kolejnej rocznicy ślubu no i życzę super zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję rocznicy :) Zaproszenia są przepiękne- obie wersje mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie podobają się obie wersje zaproszeń, Gratuluję rocznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. W jeden wieczór???!!!! Ty jesteś serio ekspresowa :) gratulacje! i pomysły świetne :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie.