Etykiety

czwartek, 26 marca 2015

300. Koszyczek z papieru + wymianka u Lidzi

Witajcie Kochani.
Jak już wspominałam, wzięłam udział w wymiance u Lidzi z Misiowego Zakątka.

Zasady były proste: należało z podanych par 
JAJKO lub KURA
 KOSZYCZEK lub "UBRANKO" NA JAJKO
BARANEK lub ZAJĄCZEK
wybrać jedną rzecz, do tego dołożyć coś słodkiego koniecznie z motywem
świątecznym oraz kartkę z życzeniami wielkanocnymi.

Ja swoja paczuszkę miałam wysłać właśnie do Lidzi.
Wybrałam: jajko, koszyczek, zajączka.

Koszyczek zrobiłam własnoręcznie z papieru 






Do tego dołączyłam karteczkę....

 ... oraz wspomniany zajączek, jajo i coś słodkiego, też jakiś kitajec, ale jaki dobry...mniam ;)

 Całość zapakowałam do pudełeczka...  


.....i pobiegłam wysłać.

Z tego co wiem, to Lidzia przesyłkę dostała, dlatego piszę tego posta.

Lidziu, dziękuję za miłą zabawę i serdecznie pozdrawiam.

17 komentarzy:

  1. rewelacyjny koszyczek :) jestem pełna podziwu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki cudny koszyczek :) Cała wielkanocna paczuszka bardzo udana ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cdny koszyczek od razu wiedziałam że twój:)...widząc na stronce Digi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszyczek boski i cała reszta też1 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudeńko :) Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam Twoja cierpliwośc do udelek wszelkiego rodzaju, a ten koszyczek to mistrzostwo świata! Przymierzam się do własnego, ale nie wiem, czy zdążę przed świętami! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyłączam się do zachwytów nad koszyczkiem - cudny jest!

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki delikatny kolor brązów, koszyczek suuuper. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. no piękności! niedawno tez miałam przyjemność robić taki koszyczek dla mojej siostrzenicy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Reniu koszyczek jest cudny, już na zdjęciu wygląda pięknie ale dopiero w rzeczywistości mogę zobaczyć jak misternie, równiutko jest zrobiony i wykończony. prezent jaki dla mnie przygotowałaś jest fantastyczny i do tego zapakowany w śliczne pudełko. Dziękuję Ci kochana bardzo za tak miłą wymiankę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Reniu, jak zwykle spisujesz się na medal swoimi pracami;) Śliczny prezencik wymiankowy zrobiłaś dla Lidzi;) A raczej prezenciki;) Pozdrawiam Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie to jak zwykle takie super zabawy omijają wielkim łukiem. Jak już coś znajdę to zawsze twierdze, że jeszcze zdążę się dopisać a potem jakoś mi to uleci. Twoje prezenty cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie.