Etykiety

wtorek, 31 marca 2015

306. Girlanda z jajkami.


Witam ponownie w dniu dzisiejszym. 
Ząb przestał boleć, po poważnej interwencji stomatologicznej...
Wpadam szybciutko z jajkową girlandą. 
Doskonała ozdoba do domu, szkoły, przedszkola. 
U mnie zawiśnie w domu - w pokoju dzieci.

A już się robią kolejne jajeczka, jak dobrze mieć domowych pomocników, za pokręcenie maszynką mój syn pod niebo skacze.








 A tu każde jajo osobno, jaja powstały z 6 wykrojnikowych pisanek









Ależ miałam problem, żeby temu zrobić zdjęcia, wrrr...


Całość wykonana z papierów Magicznej kartki, m.in.
 Wata Cukrowa 020,     Magia Barw 04 MB - jasny róż    Zaczarowany Ogród 03


Różane Listy RL007      Wiosenna Łąka 001    Niewinność 021

 Jajka powycinane wykrojnikiem

 

 

Pracę zgłaszam na 

 Wiosenny home decor - wyzwanie

w  Magicznej Kartki 

  http://magicznakartka.blogspot.com/2015/03/wiosenny-home-decor-wyzwanie.html

oraz

Wyzwanie nr. 17 - "Wiosna z jajem" - Craftbar

  i

 


crafts 4 eternity

 

 

 

 

 

18 komentarzy:

  1. świetny pomysł- efekt niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  2. EFEKT GENIALNY, RENIU, trzymam kciuki za wyzwanie...!!!!mocno!!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po prostu cuuuuuuuuuudo!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz kochana dobrze:) śliczne ozdoby, cudne tez te motyle:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł i fantastyczny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna ozdóbka Reniu;) Dzieciaczki pewnie będą zachwycone girlandą, zwłaszcza w wykonaniu Mamy;) Reniu, oczywiście wykorzystałam to, co mi przesłałaś i jestem Ci za to, ogromnie wdzięczna;) Co prawda, udało mi się zrobić tylko dwie karteczki, bo w ostatnim czasie mam mnóstwo innych spraw do załatwienia, także cokolwiek robię, to robię wszystko kosztem snu... Oczywiście, z Twoich dwóch przesyłek, będę robiła karteczki, bo bardzo mi się to podoba;) Jednakże, chcę też zacząć malowanie obrazów, bo zakładając bloga miałam takie założenie;) A wyszło inaczej... I podobrazia czekają... Pierwszy będzie dla Ciebie Reniu, bo nie sposób zapomnieć o takiej osobie, jak Ty;) Pozdrawiam Cię bardzo, bardzo gorąco i przesyłam Ci moc buziaków;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniala praca i super pomysl.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna jest! Pomysł na girlandę z jajkami miałaś super i efekt końcowy wygląda genialnie :) I kochana mam nadzieję, że już wszystko dobrze z Twoim ciśnieniem, obiecuję więcej tak Cię nie straszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Reniu za miły komentarz i odwiedziny na moim blogu. Śliczne jajeczka, bardzo pomysłowe. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Reniu śliczna jest ta girlanda,motylki na niej śliczne.Taka dekoracja wygląda wspaniale.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczna girlanda jajcowa z cudnymi motylami. Dziękuję za udział w wyzwaniu CraftBaru.

    OdpowiedzUsuń
  13. Thanks for joining us at Crafts 4 Eternity this week & sharing your Gorgeous Easter creation! hugs x

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna ozdoba, dziękujemy za udział w wyzwaniu CraftBar :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie.