piątek, 20 maja 2016

497. Albumy komunijne dla dziewczynek

Witajcie!
Próbując złapać czas za nogi, udało mi się wstawić coś na bloga....Jakby doba miała 50 godzin to też chyba ciągle w biegu człowiek by żył... 
Dzisiaj albumy dwa dla dziewczynek komunijnych - ot takie prezenty dla córek koleżanek ;)











Aniołeczek od Justynki - dziękuję ;) 

Każdy zapakowałam w pudełko, ale tylko jednemu zrobiłam zdjęcie ;)


A tu drugi, niewiem jak to się stało, że ma jego jedno ujęcie ;)

Pudełko to ze sklepu "Rzeczy z papieru" - niesamowicie rewelacyjne i ta biel....
Tekturki z różnych miejsc. Zdecydowanie w większości to "Miszmasz papierowy":

Mała ramka z hostią i winoroślą

Mała kiść winogron 

Kielich z hostią 

Pękaty kielich

Prace zgłaszam na:

http://sklepmiszmaszpapierowy.blogspot.com/2016/05/miszmaszowy-fan-tekturek-maj.html

Pierwszy album wysyłam na wyzwanie:

wybrałam linię: Komunia-kwiaty-biały

oraz

http://eko--deco.blogspot.com/2016/05/wyzwanie-goscinne-bingo-z-renata.html

13 komentarzy:

  1. śliczności
    delikatnie i uroczo :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne albumy, a pudełko rewelacja !

    OdpowiedzUsuń
  3. Napracowałaś się! Widzę, że specjalizujesz się teraz w albumach. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Reniu! przepiękne kompleciki zrobiłaś, są takie delikatne i eleganckie - pozdrawiam Cię gorąco

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały delikatny album :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam, ja raz próbowałam zrobić album ale kompletnie mi nie wyszedł A Ty proszę jakie cudeńka robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca jednak nie spełnia regulaminu wyzwania Majowe Bingo D.I.Y. czyli zrób to sam i nie będzie brana pod uwagę. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne albumy .Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Eco-Deco.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie.