Etykiety

środa, 25 stycznia 2017

595. Gościnnie w APS

Witam Was ciepło.
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać kartkę jaką zrobiłam na moje pierwsze spotkanie w APS.
Tak, do marca zaproszono mnie do gościnnych występów na wspomnianym blogu.
Na dzisiejszą inspirację przygotowałam kartkę - warstwową, z delikatnym użyciem maski i pasty strukturalnej, w której wykorzystałam produkty APScraft - kwiatki wycięte wykrojnikiem Margaretka, piękne liście, a także gałązki winorośli. Kompozycja wzbogacona taśmą bawełnianą z cytatem oraz przepięknymi mieniącymi się mini kryształkami. Napis odbity stemplem na uroczym banerku z wykrojnika Baner M.






Dziękuję za uwagę
Renata - Karteluszki Reni
Oż taki fajny banerek mi zrobiono ;)


9 komentarzy:

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie.