Etykiety

wtorek, 31 stycznia 2017

596. Mój pierwszy mediowy notes....

Witajcie.
Dzisiaj o notesie. 
Od dłuższego czasu marzyłam o tym, aby nauczyć się robić mediowe notesy. Naoglądałam się filmików całą masę, nawet w szkoleniu wzięłam udział (niestety notes z niego nie nadaje się do publikacji, gdyż źle zbindowany stracił na jakości...), zakupiłam potrzebne preparaty i...dałam nowe tchnienie pewnemu notesowi, który leżał i patrzył na mnie.... 
Notes z craftową okładką - idealny do mediowania, szarą sprężyną....moje marzenie, gdyż chciałam zrobić notes różowo-szaro... 
Pasta strukturalna, maski, woski, farby, gesso, tekturki, metalowe elementy... i mam...taki notes mi powstał....wiem, ze w nim mnóstwo niedoskonałości pewnie, ale jest mój...taki cieszy bardziej bo zrobiony przeze mnie...





 Poniżej okładka z tyłu i przód...
 Jakby ktoś miał wątpliwość kwiatki zaklejone mediami trzymają się mega mocno...

Pokochałam te technikę...te notesy....
A swoja prace zgłaszam na wyzwanie do Zielonych kotów- właśnie tam mnie paleta natchnęła

Wyzwanie #52 - maska i pasta strukturalna

http://artimeno.blogspot.com/2017/01/wyzwanie-52-maska-i-pasta-strukturalna.html

oraz
https://itsjfun.blogspot.com/2017/01/wyzwanie-39-z-sercem.html



20 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie zmediowane. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Reniu! Pięknie Ci wyszedł ten Notes - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  3. Reniu świetne okładki!
    Fantastycznie wykorzystałaś maski i pasty!
    BrawoTY!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Artimeno

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajnie CI wyszedł, choc akurat media to nie moja bajka, ale fajnie jest popodziwiać u innych. A kolorki super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja :) Piękne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudna okładka fantastyczne kolory :) dziękuję za udział w zabawie na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak na debiut to notes wygląda rewelacyjnie. Piękne dobranie kolorystyczne i wszystko super współgra ze sobą. Możesz być z siebie dumna:). Tworzysz piękne prace!!! Przy okazji zapraszam do zabawy http://kasia-haj.blogspot.com/. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiekny notes, wspaniałe kolory. Genialny, BRAWO TY!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super - ładna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny! I naprawdę się nad nim napracowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  11. w mediowaniu chodzi własnie o to "aby był Twój", no a w notesie szczególnie :) jak mam nosić jakiś notes czy kalendarz przez cały rok, to musi być "mój"

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za wspólna zabawę na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie.