Etykiety

środa, 17 stycznia 2018

726. Taka sobie...

Witajcie ....Wczoraj miałam dzień na wrrrr...
O jak mnie wszyscy i wszystko wkurzało, aż tej złości spać nie mogłam.
Wymyśliłam sobie, że ukoję nerwy klejąc. 
Ostatnio zrobiłam porządki w papierach to pomyślałam, że w te, w które sięgnę ręką, z tych zrobię kartkę....Fajna zabawa mi wyszła, sięgając pomyślałam, że jak trafię na jakieś dziwne, bo takie też mam, to pewnie nic nie wymyślę. Los się uśmiechnął...ręka poleciała na przegródkę z UHKowymi papierami i taka powstała taka sobie....






Kwiatki WOC ze sklepu CraftCorner
Listki wycięte wykrojnikiem APS Craft

Zgłaszam kartkę na wyzwanie

i
oraz


Dziękuję, że zaglądacie :)
Renata

15 komentarzy:

  1. Taka sobie?! Reniu?! To przecież kolejne cudo!!!! Pozdrawiam Cię cieplutko i pomyślę, może też wezmę udział w kwiatowym wyzwaniu?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak tu romantycznie :) Aż zapachniało wiosną . Dziękuję za wspólną zabawę z produktami APScraft.

    OdpowiedzUsuń
  3. Reniu! Wspaniała karteczka Ci Wyszła, Jest Cudowna - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. I really likes your blog! You have shared the whole concept really well and very beautifully soulful read!
    Thanks for sharing
    หนังสยองขวัญ

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna :) Świetna kompozycja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna praca!
    Dziekujemy za wspolna zabawe :)
    Judi CraftCorner DT

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Pomysł na zabawę do pożyczenia ;) i efekt niesamowity, bo praca wyszła przepiękna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu CraftCorner

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna, delikatna karteczka ;) Dzięki za udział w wyzwaniu CraftCorner, Nati DT

    OdpowiedzUsuń
  9. romantycznie :) dziękuję za udział w zabawie z APScraft

    OdpowiedzUsuń
  10. I kolejna cudowna kartka! Dziękujemy za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna praca :)
    Dziękuję za wspólną zabawę z APScraft :)
    PS. chyba też muszę wprowadzić taką zabawę u siebie :p

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna kartka :)Dziękujemy za udział w wyzwaniu S&M :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie.