Etykiety

wtorek, 10 czerwca 2014

145. Z-fold po męsku.

Kiedy źle i nic nie wychodzi....szkarlatyna opanowała mojego maluszka, ponad tygodniowe zwolnienie, sterta papierów pracowych... nic tylko usiąść..... i wziąć się za coś. 
Więc wzięłam się. 
W przelocie między mierzeniem temperatury, tuleniem, proszeniem o zjedzenie lub wypicie czegokolwiek, podawaniem leków stworzyłam, a w zasadzie zliftowałam kartkę Leny Katrine
Lift kartkowy ogłoszony został na blogu Scrapgangu.
A że Dzień Taty tuż, tuż i zarazem w tym samym dniu urodziny mojego męża ( nieskromnie - moje też - fajnie sie dobraliśmy ;) ), postanowiłam , że ta kartka będzie w męskim wydaniu - od synów dla taty - życzenia zostaną dopisane później.





 Kartka trochę warstwowa



Użyte materiały:
- brązowy papier wizytówkowy,
- papier wizytówkowy ecri 
- grafika - Internet - niestety mam kilka wydrukowanych i nie wiem skąd dokłądnie pochodzą
- ulubione trybiki z Wycinanki
- półperełki, wstążka, kosteczki dystansujące - domowe zasoby


A jak już coś poczyniłam to zgłoszę kartkę na wyzwania:

Scrapgang   Czerwcowy lift kartkowy

 http://scrapgangsterki.blogspot.com/2014/06/czerwcowy-lift-kartkowy-i-wyniki.html   oryginał

&

Scrap Cafe     "Męska rzecz"

 http://scrapcafepl.blogspot.com/2014/06/673-nowe-wyzwanie-czerwcowe-oraz-wyniki.html

&

 

Diabelki Młyn     Wyzwanie tematyczne - Warstwowo 

 http://diabelskimlyn.blogspot.ie/2014/05/wyzwanie-tematyczne-warstwowo.html


  &

 Altair Art             Wyzwanie 8,5: Męska Kartka (na Dzień Taty)

 

 http://altair-art.blogspot.com/2014/06/wyzwanie-85-meska-kartka-na-dzien-taty.html

 


10 komentarzy:

  1. Szybkiego powrotu maluszka do zdrowia Ci życzę!
    A kartka pomysłowa.

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka piękna praca! elegancka! zdrowia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Reniu. karteluszka fantastyczna! trzymam kciuki w finale wyzwania i pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  4. hejka doszedł mój email do cb ? fajny pomysł na kartke
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kartka, uwielbiam te trybiki :) I forma bardzo ciekawa. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna męska kartka - też lubię trybiki, zawsze to jest coś co może zastąpić kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna praca, genialna, też lubię trybiki więc..super jest!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się podejście do tematu :) Rewelacyjna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna wersja kartki. Super wyszedł Ci ten lift i fajnie, że w zupełnie innym klimacie niż oryginał ;)
    Dziękuję za udział w wyzwaniach Scrapgangu i Scrapcafe ;)

    PS. Życzę dużo zdrowia dla maluszka. Mam nadzieję, że szkarlatyna szybko odpuści i mały zacznie chętniej jeść.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczna praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)
    PS Życzę dużo zdrowia dla Maluszka!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie.