Etykiety

poniedziałek, 16 czerwca 2014

149. Koszula dla księdza

Witam serdecznie.

Jakoś dzisiaj mi nic nie idzie, więc powstała tylko taka prosta kartka - koszula z koloradką - dodatek do prezentu imieninowego dla księdza.




Koszula powstała z jednego papieru - Galeria Papieru - Aż nastanie świt 05, napis i koloradka - papier wizytówkowy, guziki, sznureczek - domowe przydasie.


Pozdrawiam serdecznie.

Koszulę z koloradką zgłaszam na

 
 Oj chyba przesadziłam - praca monochromatyczna, ale w porównaniu do zamieszczonych przy wyzwaniu to moja powinnam schować do szafy. Ale dobra...jak już obrobiłam zdjecia i cos tu popisałam to zgłaszam :)
Pozdrawiam



11 komentarzy:

  1. no patrz!
    niby taki prosty pomysł a jaki wymowny :-)

    lubię ten poziom symboliki...

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna koszula, genialny pomysł na prezent:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta skromnosć tej pięknej kartki bardzo pasuje do okazji:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna karteczka! Pomysł genialny. Gratuluję i pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł na karteczkę i fajne wykonanie, tym bardziej, że dla księdza. Dziękuję za udział w craftbarowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Idalna dla obdarowanego ;) Przyznam się, że ja mialabym problem z kartką imieninową dla księdza.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się- prosta i elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna karteczka, dla księdza w sam raz

    OdpowiedzUsuń
  9. ale fajna kartka - od razu widać, że dla księdza :)))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie.