Etykiety

piątek, 27 czerwca 2014

156. C&S okładka

Witajcie.

Dzisiaj przedstawam okładkę, którą wykonałam na informator o szkole - zawsze to milej dostać coś, co nie zawsze przypomina ulotkę z marketu. 
Informator z przeznaczeniem dla nowych rodziców w szkole.
Digi napis wykonała dla mnie Puchilinka, za co serdecznie dziękuję, dziękuję, dziuękuję.....
Wyszedł taki zeszycik, ale taki był zamysł. 
Sztuk - całkiem sporo bo aż 75, no ale czego sie robi żeby było miło i sympatycznie




Chyba przypomina mi to styl C&S więc posyłam prace na wyzwanie



Challenge 271 - Clean & Simple! 

 

 http://cinspirations.blogspot.com/2014/06/challenge-271-clean-simple.html

4 komentarze:

  1. Bardzo eleganckie- świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny zeszycik. Taki typowo szkolny. Delikatny, czyli jak ja to określam - nie ,,przedobrzony". Pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie to wygląda, cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki informator to chciałabym dostać - jest nieszablonowy.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie.