Etykiety

czwartek, 12 czerwca 2014

147. Podarte, poszarpane w kropeczki

Witam seredcznie tu zaglądaczy.
Dzisiaj przedstawię kartkę, która... jest poszarpana i mało tego przedarta. Niesamowicie boję sie takiej obróbki, czasami coś delikatnie szarpałam już, ale nie tak. 
Wiem, wiem, to jest nic w porównaniu z Waszymi dziełami, ale ja próbuję.

Kartkę zrobiłam z papierów Galerii Rae tego i tego

Przyznam, że ten czarny trochę mnie wprowadził w zakłopotanie 
( nawet dla złamania tej czerni podkleiłam kawałek ...firanki).

Po wielu różnych kombinacjach i próbach usadzenia fioletowych kropeczek na czarnym papierze powstała taka  kartka. Oprócz wspomnianych papierów  wykorzystałam biały papier wizytówkowy, duży fioletowy kwiatek zrobiłam sama z czerpanego papieru, wszystko pozostałe to domowe zasoby.









Kartka wędruje na wyzwania:


2 z 2 – Na czarnym nie widać kropeczek we wrzosach?

 http://blog.galeria-rae.pl/2014/06/01/2-z-2-na-czarnym-nie-widac-kropeczek-we-wrzosach/

15 komentarzy:

  1. Fantastyczna praca:)))super połączenie kolorków:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe połączenia, pozdsrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądają te nałożone na siebie fiolety, uzupełniają się poniekąd. Ja próbowałam zrobić wczoraj kartkę według mapki z Craftmanii, ale poszłam w zupełnie inną stronę i powstała zupełnie inna kartka. ...czyli pomysł ewoluował. :-))

    OdpowiedzUsuń
  4. jak przestrzennie :) jest wypas !

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest prześliczna.Pięknie ją skomponowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, super! Świetnie dobrane kolory. Prezentuje się znakomicie! Gdyby to ode mnie zależało, nie widząc innych prac - dałabym Ci już pierwsze miejsce. Trzymam kciuki;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne połączenie kolorów :) Wszystko mnie w tej kartce zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna karteczka, piękne kolorki :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuje za udział w Wyzwaniu Kartkowe ABC. Świetna ta czerń z fioletem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ cudne połączenie kolorów :) Swietne sa te wywijańce, uwielbiam takie, a mi coś nigdy nie wychodzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. fantastyczna kartka...lubię takie wywijańce:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow - w moim kolorze ;) cudnie wywinięta

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam te zawijaski. Dziękuję za udział w kropkowym wyzwaniu ABC. =)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie.