Etykiety

czwartek, 2 października 2014

204. Zaproszenie na bal jesienny

Zostałam poproszona o zrobienie zaproszeń
na Bal Jesienny w przedszkolu.

Postanowiłam, że skoro tematyka jesienna to i kształt jesienny - zaproszenie w kształcie żołędzia.
Zaproszenie bardzo przypadło do gustu więc trzeba teraz zarwać noc i zrobić sztuk 30.



Wykorzystane materiały:
- brązowy papier wizytówkowy,
- papier Magiczna Kartka Wspomnienia 09 WS
- papier Magiczna Kartka Poranna Kawa PK 04
- domowe przydasie

Zaproszenie zgłaszam na wyzwanie Magicznej Kartki

 http://magicznakartka.blogspot.com/2014/09/wyzwanie-w-jesiennym-ksztacie.html
 Hmmm, ciekawe czy zaproszenie to kartka? 
Sama nie wiem, czy moja praca kwalifikuje się do tego wyzwania? 
Niestety, kiedyś w Magicznej Kartce zakwestionowano w komentarzu użyty w pracy papier, a  był z MK, więc  obawiam się, że tym razem też może zaproszenie nie być kartką.

5 komentarzy:

  1. Dla mnie to zaproszenie w formie kartki ;) I jest genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo pomysłowe zaproszenie więc się spodobało,mnie również

    OdpowiedzUsuń
  3. I wcale się nie dziwię, że się spodobało!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dziwię się że się podobało :) Jest super :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie.