Etykiety

wtorek, 14 października 2014

208. Pudełeczka na Dzień Nauczyciela.

Witam serdecznie w tym wyjątkowym dniu - Dniu Nauczyciela.

Moją inspiracją  w Digi Scrap są pudełeczka typu pillow z uroczym stemplem "Dziękuję za opiekę".
W pudełeczku znajdują się symboliczne słodkości dla Pań z przedszkola i szkoły. Moje dzieci postanowiły, że obdarują każdą Panią, z  którą się dziś spotykają. Tu przedstawiam kilka z kilkunastu pudełek.










Wszystkim nauczycielom życzę wszystkiego co najpiękniejsze.

14 komentarzy:

  1. cudne pudełeczka, panie na pewno będą mile zaskoczone taką niespodzianką

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł, piękne są ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł,świetne pudełka.

    OdpowiedzUsuń
  4. super pomysł:) świetne pudełeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale sie napracowałaś,mamusie tak już maja

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne są! Jesteś mistrzynią robienia pudełeczek wszelakich. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne !:) Świetny dodatek z tymi stempelkami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne pudełeczka! Ja na dzień nauczyciela robiłam boxy, ale Twoje małe cudeńka są prze świetne:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. I jestem i ja...nie wiem czemu mialam taką przerwę u Ciebie, ale już staram się nadrabiać wszelkie komentarze.Pudeleczka w Twoim wykonaniu są idealne, super dodatek ze stempelkami.Widzę, że bycie w Dt baaaardzo Ci sluzy:))Pozdrawiam cieplo/))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie.