Etykiety

niedziela, 5 października 2014

206. Moja pierwsza nominacja

Witajcie.

Zostałam nominowana przez Małgosię z bloga Piszę , maluję, fotografuję do nagrody Liebster Award.
Gosiu, ślicznie Ci dziękuję, bo to moje pierwsze tego typu wyróżnienie :)

Małgosia zadała pytania, na które postaram się odpowiedzieć:

1.       Twoje hobby, to....
     Oczywiście, że robótki papierowe - karteczki, pudełeczka...
2.       Co skłoniło Cię do założenia bloga? 
      Bloga założyłam za namową męża, który stwierdził, że powinnam pokazywać to co lubię robić, a  poza tym chciałam brać udział w różnych zabawach i chciałam móc komentować, to co wspaniałe na innych blogach
3.       Jak spędzasz wolny czas?
      Wolny czas...mało go mam, ale zdecydowanie czas z dziećmi no i oczywiście na tworzeniu kartek
4.       Twój ideał mężczyzny...
     Ciepły, wyrozumiały...
5.       Twoje wady, (jeśli posiadasz) to...
      Jeszcze 5 minut....to stały tekst po usłyszeniu budzika o 5.00
6.       Największy życiowy sukces...
      Moja rodzina - synowie i mąż i oczywiście zawodowy sukces, to moja praca - uwielbiam ją, zawsze chciałam być nauczycielką, 
7.       Wierzysz w przesądy?
     Tak
8.       Ulubiony zespół muzyczny...
      Nie mam takiego
9.       Twój kolor włosów...
      Ciemny (farbowany) blond
10.   Twoja ulubiona potrawa...
      Szczecińskie paszteciki z czerwonym barszczem...mniam. Będąc w ciąży specjalnie jeździłam na pasztecika na drugi koniec miasta. No ale mam mamusiną ulubioną potrawę....pierogi jakiekolwiek, ale mamusi ;), a i zapomniałabym potrawa, którą robi mąż na kolacyjki ( niestety rzadkie ) - pyszne zapiekanki makaronowe ;)
         11.   Co chcesz przekazać obserwatorom Twojego bloga?
               Lubię jak do mnie zaglądacie i komentujecie moje poczynania i oczywiście bardzo Wam za to            dziękuję :)


Zgodnie z zasadami, teraz ja muszę nominować   11 osób  - ciężki wybór, bo wszyscy jesteście wspaniali, ale skoro zasady to zasady....

A więc nominuję:

Dorota - Dorota ma kota
Czarna Dama - Misiowy Zakątek
Asterek - Bałagan Asterka
Karola - Karina - Moje papierki
Danusia - Pasje Danfi
Agata Fleszar - kreatywny bazarek
Małgosia z bloga  Mały Kącik Rękodzieła Gosi

A oto pytania do Was dziewczyny kochane:

1. Czym zajmujesz sie zawodowo?
2. Ulubiona książka?
3.Twoja największa zaleta?
4. Co Cię irytuje w zachowaniach ludzi?
5. Czy jesteś punktualna?
6. Co nie podoba Ci się w zachowaniach blogerów?
7. Twoja największa radość życia?
8. Jak spędzasz wolny czas?
9. Gdybyś wygrała w lotto to....
10. Twoje największe marzenie?
11. Czym dla Ciebie jest prowadzenie bloga?

Czekam na odzew od Was :)

12 komentarzy:

  1. Gratuluje wyróżnienia, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! Dziękuję Kochana za tę nominację, jestem bardzo mile zaskoczona;) Nie spodziewałam się tego, jak zobaczyłam nowy post to ucieszyłam się z Twojego sukcesu, którego gratuluję! Ale takiej nominacji od Ciebie na prawdę się nie spodziewałam, dziękuję za uznanie;) Postaram się jak najszybciej odpowiedzieć na Twoje pytania;) i oczywiście wybrać do tej nagrody swoje 11 osób;)

    P.S.
    Też uwielbiam pierogi mojej mamy i zapiekanki makaronowe, ale ja je sama robię;)
    I cieszę się, że Twój mąż namówił Cię do stworzenia bloga, bo dzięki temu możemy podziwiać pracę Twoich zdolnych rączek;)

    OdpowiedzUsuń
  3. o jejciu ja też jestem na liście nominowanych, ale zaskoczenie. Dziękuje Ci Reniu serdecznie i oczywiście już myślę nad odpowiedziami. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za nominacje. Ponieważ ja już wiele razy zostałam nominowana, ale Reniu pozwól,że tu odpowiem, bo niestety wiele moich znajomych już nie chce brać udziału w zabawach...

    Ale z miłą chęcią odpowiem:)

    A oto pytania do Was dziewczyny kochane:

    1. Czym zajmujesz sie zawodowo?

    Oj to trudne pytanie i z wiadomych przyczyn nie odpowiem na nie.. Obecnie nie jestem aktywna zawodowo...


    2. Ulubiona książka?

    Jest ich wiele, ale jeśli miałabym odpowiedzieć to....Lincoln Child-Eden.
    3.Twoja największa zaleta?
    Szczerość

    4. Co Cię irytuje w zachowaniach ludzi?
    Obłuda i dwulicowość

    5. Czy jesteś punktualna?
    Tak, jestem, chociaż, jeśli z przyczyn ode mnie niezależnych się gdzieś spóźnie.... to dzwonię lub piszę sms..


    6. Co nie podoba Ci się w zachowaniach blogerów?

    Trudno powiedzieć....Jeśli miałabym wskazać na jedną cechę to myślę, że byłaby to...zazdrość...szeroko rozumiana.

    7. Twoja największa radość życia?
    Moja rodzina

    8. Jak spędzasz wolny czas?

    Z rodziną, z papierkami...z przyjaciółmi....

    9. Gdybyś wygrała w lotto to....

    Jak wygram to napiszę:))

    10. Twoje największe marzenie?

    Mam takie jedno, ale zachowam je dla siebie....

    11. Czym dla Ciebie jest prowadzenie bloga?

    Spotkaniem z przyjaciółmi tymi dalszymi i bliższymi...

    Reniu, raz jeszcze dziękuję Ci za nominację i pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Reniu, jak to pierwsze?! Tym bardziej gratuluję !

    (No i kto powiedział Gosi, że nie chcemy się z nią bawić!? No kto?;-)

    A przy okazji dostałam podwojną nominację! Dziękuję Reniu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję nominacji! Nie wiem, jak to zrobiłam, że wczoraj przeoczyłam ten post.... :-) Dziękuję za nominację.
    Postaram się odpowiedzieć na pytania w najbliższym czasie.
    Choć - jak widzę - mamy tych samych wspaniałych blogowych znajomych, więc 11 nie uzbieram na pewno. :-)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję nominacji,dziękuję też za wyróżnienie,i ja w najbliższych dniach postaram się na pytania odpowiedzieć.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja dziękuję Ci Reniu za udział w zabawie i przejęcie ,,pałeczki";) I jak widzę, nominowane osoby są zadowolone;) Fajnie. Cieszę się;) Pozdrawiam Cię bardzo gorąco;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O ja dopiero dziś doczytałam, że róznież jestem nominowana, bardzo Ci za to kochana dziękuję. W najbliższych dniach wstawię post na temat :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dziękuję za nominację :) Postaram się odpowiedzieć w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Reniu dopiero teraz zobaczyłam, że zostałam nominowana. Kochana zaraz pędzę na swojego bloga pisać posta:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie.