Etykiety

sobota, 18 października 2014

209. Urodzinowa dla chłopca.

Witajcie wieczorową porą. 
Bardzo dziękuję moim wiernym koleżankom blogowym, które odwiedzają mnie, zostawiają miłe słowo  pomimo, że na blogu jestem gościem.
W przerwie między obowiązkami poczyniłam 
ekspresową kartkę na urodziny kolegi mojego syna.


Kubuś fanem piłki jest więc nie mogło zabraknąć elementów z tym związanych.

Kartkę posyłam na wyzwanie Kartkowe ABC


"Stwórzcie kartkę, na której widoczny jest napis zawierający słowo: URODZINY."


http://kartkoweabc.blogspot.com/2014/10/wyzwanie-21-u-jak-urodziny.html

11 komentarzy:

  1. Reniu podziwiam cię za tak piękne pomysły ,karteczka jest zjawiskowa.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna! :-)
    kiedyś robiałam dla fanów piłki i chętnie popełniłabym jeszcze raz, świetnie się (o dziwo!)
    przy nich bawiłam

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała i ten kolor jak murawa :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysł. Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowe ABC :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł :) Urocza kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ekspresowa a jaka zjawiskowa:) super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna! I Ty "ekspresowo" ją zrobiłaś? :-))
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super i jakie fajne intensywne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To się nazywa pomysł.Genialna karteczka:)))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie.