Etykiety

środa, 17 grudnia 2014

234. Mikołajkowe pudełeczko na prezent.

Witajcie Kochani!

W tym roku mój mąż dostanie do choinkę perfumki, które postanowiłam zapakować trochę "z jajem", bo zamiast ozdobnych torebek zrobiłam pudełeczko przypominające strój Mikołaja






Napis "Dla Ciebie"  zembossingowałam, choć mój stempelek coś niedokładnie odbija. 
Gwiazdki z maski z CraftFun, potraktowane pastą do embossingu i pudrem brokatowym. Guziki to wycięte dziurkaczem biurowym kółeczka, na które nałożyłam glossy accents, żeby były wypukłe. Muszkę przyozdobiłam perełkami w płynie - a co, na bogato ;)



A pudełeczko zgłaszam na wyzwanie w Artimeno

Wyzwanie # 30 - Pakujemy świąteczne prezenty 

 http://artimeno.blogspot.com/2014/11/wyzwanie-30-pakujemy-swiateczne-prezenty.html

oraz

 http://blogprzyda-sie.blogspot.com/2014/12/grudniowe-wyzwanie.html

16 komentarzy:

  1. Widziałam takie pudełka na stylowi. pl i już tam super mi się podobało, ale Twoje jest jeszcze lepsze, bo je pod rasowałaś . To się mąż ucieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezentuje się fantastycznie! Zadbałaś o każdy szczegół!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastycznie Reniu.Proszę odezwij sie do mnie na maila.....bo moje mji zwraca:((

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Artimeno:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. No świetne po prostu i będzie wspaniałą niespodzianką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bombowe. Dla mnie pudełeczko jest samo w sobie super prezentem

    OdpowiedzUsuń
  7. super pomysł! świetne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  8. super!
    tylko czapkę gdzieś Mikołaj zgubił ;-P

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne pudełko :) Świetny pomysł z ubrankiem Mikołaja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawa praca. Wykonanie rewelacyjne.
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Artimeno:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kapitalny pomysł! Świetnie wykonane! Dziekujemy za udzial w wyzwaniu Przyda się!

    OdpowiedzUsuń
  12. dobre!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu :) DT SZMEK

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie.