Etykiety

środa, 2 kwietnia 2014

118. Folklorystycznie z kogutami

Witam serdecznie. Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko.
Dziasiaj praca z kogutami....
Zastanawiałam sie czy kartka nadaje się do publikacji... 
Kiedy poczytałam o wyzwaniu Art Piaskownicy postanowiłam, że na kartce mojej znajdą się koguty. 
Kilka dni wycinałam kolorowe koguty. 
Co wycięłam coś mi nie grało ( trochę papieru kolorowego dziecku musiałam niestety zużyć), za którymś razem rzuciłam w kąt po to, aby na drugi dzień wrócić do tego. 
Niestety często ostatnio przekonuję sie, że jednak ze mnie antytalencie plastyczne, więc walczyłam ze sobą czy coś z tymi "kurami"da się  zrobić. Zrobiłam prostą kartkę.




kartka z przytupem ;)

8 komentarzy:

  1. Super, bardzo mi się podoba Twoja kartka:))) taka folk!!!owa:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się bardzo te kogutki podobają! Warto było kilka kartek zmarnować:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kogutki są piękne! I chyba bardzo pracochłonne... Ale za to kartka jak "malowana"...

    OdpowiedzUsuń
  4. E tam, przecież wyszło przepięknie! I widać, że sporo czasu poświęciłaś na dopracowanie detali - jest naprawdę dopieszczona! Podoba mi się bardzo.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne koguciki, jakie wspaniałe żywe kolorki, pozdrawiam i miłego i słonecznego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  6. ale urocze są te kogutki ... dziękuję za udział w muzyczno-urodzinowym wyzwaniu AP :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie.