Etykiety

poniedziałek, 21 kwietnia 2014

121. Coś dla siebie - przepiśnik z babeczką posypaną posypką cukrową i polaną ....galaretką

Witam poświątecznie.
Przygotowując świąteczne ciasta stwierdziłam, że szewc bez butów chodzi - mój domowy przepiśnik wygląda okropnie.... 
Postanowiłam więc zrobić sobie nowy. 
Oczywiście to skromna wersja, ponieważ nadmiar zdobień spowodowałby, że nie zmieszczę  go w wyznaczonym miejscu, ale przecież ma być funkcjonalny, a nie wystawowy.


  Na babeczkę nakleiłam zieloną posypkę cukrową, która została z przygotowań słodkości na Wielkanoc, a na to nalałam glossy accents

Dzieki temu babeczka wygląda jakby oblana zostałą galaretką a na niej wisienki mniam ;)


Zrobiłam jedną tasiemkową zakładkę, która podzieli mój przepiśnik na dwie części - zbieram tylko przepisy ciast i sałatek.


Wykorzystane matreiały:


Przepiśnik zgłaszam na

http://magicznakartka.blogspot.com/2014/04/wyzwanie-od-kuchni.html


6 komentarzy:

  1. Super Reniu! Przepiśnik przepiękny, aż ślinka cieknie;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny przepiśnik z tymi babeczkami i czerwienią! A ja też jestem jak ten szewc-do zrobienia swojego przepiśnika zabieram się już od dawna. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne kolory i pomysł z babeczką!

    Dziękuję za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No ta posypka wymiata - świetny pomysł - przepiśnik bardzo ładny :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie.