Etykiety

niedziela, 27 kwietnia 2014

126. Urodzinowo dla faceta

Witam serdecznie. 
Dziekuję za komentarze pod moimi postami.

Dzisiaj pokazuję pracę, którą zaliczam do trudnych,
bo to praca dla faceta.

Jakoś coś wymyśliłam.
Praca to pudełeczko, w którym znajduje sie 5 kopert symbolizujących 5 dziesiątek lat obecnego 50-latka. 
W każdej kopercie karta wielkości karty do gry, w której zawarte są mini-migawki z życia - 
1- cudowny syn i uczeń
2- wzięty piłkarz,
3- wspaniały mąż i ojciec
4- błyskotliwa kariera zawodowa
5- wszystkiego po trochu

Z pewnych wzgledów, nie mogłam zrobić fotek tych 5 kart






Użyte materiały:
- papier wizytówkowy,
- papier PT13 - 100% szczęścia napisy
- papier PT13 - 100% słońca
- sznureczek

Pracę zgłaszan na wyzwania:


http://skarbnica-pomyslow.blogspot.com/2014/04/wyzwanie-z-okazji-zblizajacych-sie.html

8 komentarzy:

  1. Super pomysł:) na pewno obdarowany mężczyzna będzie pod wrażeniem:) Ja mam niedługo też podobną okazję, tylko że to będą urodziny mamy, też 50. Mam nadzieję, że do tego czasu uda mi się coś sensownego wymyślić.
    Powodzenia w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna i pomysłowa dekoracja
    Pozdrawiam Niedzielnie i życzę udanego tygodnia :))
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny pomysł :) Świetna kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł - obdarowany na pewno będzie i zadowolony i zaskoczony, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł. Kartka dla faceta to rzeczywiście wyzwanie, ale świetnie Ci poszło :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomyysł i perfekcyjne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie.