Etykiety

sobota, 26 kwietnia 2014

125. Kartka - kielich

Witam wszystkich tu zaglądaczy :)

 Dzisiaj prosta karteczka w kształcie kielicha 
na Pierwszą Komunię Świetą dziecka znajomych.

Z tyłu kielicha można umieścić kieszonkę na pienieżki, ale ponieważ to znajomi więc nie będzie pieniędzy tylko prezencik.



Użyte materiały:
- papier wiztytówkowy,
- papier Studio75 - Wyjątkowe chwile 04
- perełki - domowe skarby
- hostia tekturka CraftyMoly

Kielich zgłaszam na


http://scrapakivi.blogspot.com/2014/04/weekendowe-wyzwanie-ekspresowe-16.html




13 komentarzy:

  1. Piękna i oryginalna praca - życzę powodzenia w wyzwaniu :-) Pozostałe prace też bardzo mi się podobają, więc chwalę je hurtem :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł i piękne wykonanie :) Rozejrzałam się trochę i postanowiłam zostać na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. łoł !:) superasta, życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś pięknego! Nie przepadam za kartkami z tej okazji, ale ta jest wyjątkowa!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, a winogronko świetne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł! Życzę powodzenia w wyzwaniu :))

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też życzę wygranej, praca jest super!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też życzę wygranej, praca jest super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł i super wykonanie. Bardzo mi się podoba ta pierwszokomnunijna kartka. Powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł, a kształt na wyzwanie idealny. Myślę, że to będzie jedna z najbardziej oryginalnych kartek, jakie dostanie dziecko:) Powodzenia w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie.