Etykiety

piątek, 25 kwietnia 2014

124. Taka sobie znów karteczka

Jak już wspominałam wcześniej, wokół mnie kilka różnych okazji urodzinowo-rocznicowo-imieninowych i w związku z tym robię różne karteczki.
Tym razem skromna, 
ale z przecudnych papierów - "Tylko mnie kochaj"

Osobiście nie przepadam za kartkami, w których goszczą powycinane gotowe kwiaty, wydają mi się te prace niestety takie sztuczne, dziwne, no takie jakieś inne, ale tym razem nie miałam wyjścia, jakoś kwiaty, które mam nie pasowały mi do tej kartki i musiałam sie przełamać i wyciąć z arkusza kwiatuszki - na szczęście tylko dwa.







Użyte materiały:


Pracę zgłaszam na wyzwanie Lemoncraft





oraz

Unscripted Sketches #253

US_sketch253

6 komentarzy:

  1. ciekawa kartka, fajnie zawiązałaś sznureczek

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna karteczka;) Taka skromna, subtelna... Wyrażająca Twoją osobowość Reniu;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Your card is lovely - looks like it is straight from the garden peeking through the trellis, and the banners draws curiousity to peek inside. Thanks for playing along with us at Unscripted Sketches :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to już po ? znowu się zgapiłam.. a ta mapka też mi się podobała :)) gratuluję wyróżnienia - zasłużone !

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że też polubiłaś US. :-) Ja ostatnio mam mniej czasu, żeby z nimi grać.
    Podoba mi się w jaki sposób odwzorowałaś mapkę w swojej pracy. Wyróżnienie jak najbardziej zasłużone!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. papier rzeczywiście cudny, kartka piękna w tych pastelach :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie.