Etykiety

niedziela, 13 kwietnia 2014

119. Miło mi....

Ostatnio mnie tu nie ma....brak motywacji, satysfakcji chyba też, sterta prac zalegająca tu i ówdzie....więc trzeba sobie trochę odpuścić.

Ale pomimo tego przeczytałam niedawno, że znalazłam się w TOP 5

FanBoard #9 - Marzec -   RAPAKIVI  za pudełko w kształcie kredki

Banarka za to nie ma, ale jakiś zrzut ekranowy zrobiłam i widać, że jestem tam - Renata S.

http://scrapakivi.blogspot.com/2014/04/fanboard-9-marzec-wyniki.html

Bardzo dziękuje za wyróżnienie

Pozdrawiam tych nielicznych tu zagladających

4 komentarze:

  1. Super kredka! Moje gratulacje z wyróżnienie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie prezentuje sie ta kredeczka :) Pozdrawiam i gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulowałam już wcześniej, chyba nawet pod postem z tym kredkowym pudełkiem. Ala raz jeszcze nie zaszkodzi. Zatem: gratulacje!!! :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie.