Etykiety

środa, 16 kwietnia 2014

120. Na zielonej łączce...tag

Witam seredcznie.

Jakiś czas temu zapisałam się na
Pomimo spadku aktywności rękodzielniczej
 z zadania musiałam się wywiązać.

Oto mój tag, który został wysłany do Boei, bo to ona była moją wymiankową parą



Użyłam:
- papieru, na którym jest łączka, ptaszki, motyle, 
- kwiatki ( moje marcowe zapasy wykonane z papieru Namaste tego i tego, chyba jeszcze na następną wiosnę sie przydadzą
- sznureczek woskowany różowy - Lemoncraft
- sznurek woskowany zielony - Lemoncraft 
 
myślę , że wszystko przypomina wiosnę.


http://craft-szafa.blogspot.com/2014/04/wymiana-tagowa-cz-ii-losowanie-i-galeria.html 














A jak już poczyniłam taka pracę to zgloszę ja na kilka wyzwań:

wśród bukietu moich kwiatków jest jajo różowe

http://digi-scrappl.blogspot.com/2014/03/wyzwanie-z-jajem.html




http://www.swiatnamaste.blogspot.com/2014/04/16-wyzwanie-kwieciscie.html




http://www.p13.com.pl/2014/03/wyzwanie-nr-11-challenge-no-11.html




#114 A Floral Profusion HANDMADE FLOWERS- Crafty Cardmakers



9 komentarzy:

  1. Przepiękną wyczarowałaś wiosnę!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspanialy tag. Dziekuje DT Namaste

    OdpowiedzUsuń
  3. Such a gorgeous tag.

    Thank you for sharing with us

    Lin
    Crafty Cardmakers and More

    OdpowiedzUsuń
  4. A gorgeous tag. The colours of the flowers with the little butterfly makes me think of a Spring meadow, Thanks for joining us at CCM&M this time. Cxxx

    OdpowiedzUsuń
  5. So pretty and I love all of your bright colours :) Thanks so much for joining us at Crafty Cardmakers and More.
    Fiona x

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie wiosenny tag.
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Digi Scrap

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczności wiosenne - dziękujemy DT Namaste:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie ukwiecony Tag :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Namaste :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie.