Etykiety

wtorek, 11 marca 2014

102. Podaj dalej...

Jakiś czas temu zapisałam się na "Podaj dalej " 

Wczoraj dotarła do mnie przesyłka, a w niej same cudowności:




Oczy pocieszałam cały wieczór i noc - to była oskocznia od przygotowań do ważnego dnia w pracy.

Edytko bardzo, bardzo dziekuję za wszystko. 
Sprwiłaś mi moc radości.

Zgodnie z zasadmi:
1. Dwóm pierwszym osobom, które zostawią komentarz wyrażajacy chęć udziału w zabawie wyślę "coś niecoś".
2. Na wysłanie prezentu jest rok - tak jak wszystkie osoby piszą na blogach - ja też wyślę  wcześniej. 
3. Osoby, które zostaną obdarowane przeze mnie muszą ogłosić zabawę "Podaj dalej" u siebie na blogu.


3 komentarze:

  1. Gratuluje serdecznie, piekne prezenty dostalas.Pozdrawiam cieplo:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne gadżety ! Chętnie zgłoszę się do zabawy jeżeli można :)

    Zapraszam Cię do mnie na blog i do grona obserwatorów. Jeszcze kilka osób brakuje do 100 i ruszam z przydasiowym candy. Pozdrawiam Serdecznie !

    http://lesia-rekodzielo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie.