Etykiety

wtorek, 24 listopada 2015

393. Kolejne odkrycie nowego wykrojnika.

Pisałam wcześniej o nowym wykrojniku, z którym poczyniłam dwie kartki.
Dzisiaj jego kolejna odsłona. Wielka kartka gwiazda, wielka bo ma wymiar ok 14x14cm.



Grafika od Janet. 
Pobawiłam się żelowym białym długopisem - za bardzo nie miałam pomysłu na napis świąteczny, więc napisałam go ręcznie po okręgu, wyszła warstwowa....
 I już się zastanawiam, kogo nią obdaruję ;)




Prace zgłaszam na blog Artimeno na

Wyzwanie # 40 praca w świątecznym klimacie z użyciem papieru kraftowego lub płótna craftowego 

http://artimeno.blogspot.com/2015/11/wyzwanie-40-praca-w-swiatecznym.html 

  oraz

http://www.altairart.pl/2015/11/wyzwanie-13-swiateczne-bingo.html

 wybrałam linię:  przeszycie (ręczne) - min 2 media ( perełki w płynie, glossy akcent)- min 3 warstwy

Pozdrawiam Was serdecznie ;)

16 komentarzy:

  1. Cudowna :) Tak świetne przedstawiłaś możliwości wykrojnika , że zastanawiam się nad kupnem, ale czy moje prace też będą takie piękne?

    OdpowiedzUsuń
  2. Reniu karteczka przepiękna i szcęsliwcem bedzie ten, kto ją otrzyma bo to jest naprawdę oryginalna ozdoba:)))wykrojnik śliczny, i moze ja tez sobie kiedys taki sprawie/))Pozdrawiam cieplo:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie się prezentuje! Prawdziwy szczęściarz z tego, do kogo ta karteczka pojedzie. Z tą grafiką - po prostu cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny kontrast z tym kraftowym papierem :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna,pięknie wykorzystujesz nowy wykrojnik.wspaniała.

    OdpowiedzUsuń
  6. O jakie śliczności, aż mi dech zaparło a słów zabrakło. Cudna jest, kochana ja ją z ogromną radością bym przygarnęła :) I już czekam jakie będą kolejne odsłony tego wykrojnika :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudo! Ten odręczny napis wspaniale dopełnia reszty.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ladna. Nowy wykrojnik super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała karteczka :), zazdroszczę wykrojnika :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo pomysłowa kartka, a przeszycia wyglądają fantastycznie :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Artimeno. Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba mój faworyt wśród twoich tegorocznych swiątecznych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna- pierniczkowa (przypomina mi pierniczek) świąteczna kartka!!!!!
    Pozdrawiam, anias DT Artimeno

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest fantastyczna :)
    Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu - AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie.