Etykiety

piątek, 20 maja 2016

497. Albumy komunijne dla dziewczynek

Witajcie!
Próbując złapać czas za nogi, udało mi się wstawić coś na bloga....Jakby doba miała 50 godzin to też chyba ciągle w biegu człowiek by żył... 
Dzisiaj albumy dwa dla dziewczynek komunijnych - ot takie prezenty dla córek koleżanek ;)











Aniołeczek od Justynki - dziękuję ;) 

Każdy zapakowałam w pudełko, ale tylko jednemu zrobiłam zdjęcie ;)


A tu drugi, niewiem jak to się stało, że ma jego jedno ujęcie ;)

Pudełko to ze sklepu "Rzeczy z papieru" - niesamowicie rewelacyjne i ta biel....
Tekturki z różnych miejsc. Zdecydowanie w większości to "Miszmasz papierowy":

Mała ramka z hostią i winoroślą

Mała kiść winogron 

Kielich z hostią 

Pękaty kielich

Prace zgłaszam na:

http://sklepmiszmaszpapierowy.blogspot.com/2016/05/miszmaszowy-fan-tekturek-maj.html

Pierwszy album wysyłam na wyzwanie:

wybrałam linię: Komunia-kwiaty-biały

oraz

http://eko--deco.blogspot.com/2016/05/wyzwanie-goscinne-bingo-z-renata.html

13 komentarzy:

  1. śliczności
    delikatnie i uroczo :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne albumy, a pudełko rewelacja !

    OdpowiedzUsuń
  3. Napracowałaś się! Widzę, że specjalizujesz się teraz w albumach. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Reniu! przepiękne kompleciki zrobiłaś, są takie delikatne i eleganckie - pozdrawiam Cię gorąco

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały delikatny album :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam, ja raz próbowałam zrobić album ale kompletnie mi nie wyszedł A Ty proszę jakie cudeńka robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca jednak nie spełnia regulaminu wyzwania Majowe Bingo D.I.Y. czyli zrób to sam i nie będzie brana pod uwagę. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne albumy .Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Eco-Deco.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie.