Etykiety

wtorek, 5 lipca 2016

525. Bez kwiatków

Witam.
Dzisiaj kartka bez kwiatów...trudny temat, bo stwierdziłam, że jednak najczęściej wciskam kwiatka w swoje prace.

No i takie coś stworzyłam... kartka zdecydowanie z męskim stylu.









 W pracy wykorzystałam bazę craft i mój ulubiony papier  

Stempelek z tego bloga

Kartkę zgłaszam na wyzwania:

Wyzwanie #7: BINGO  w Scrap'n'Skill

http://scrapandskill.blogspot.com/2016/07/wyzwanie-7-bingo-challenge-7-bingo.html

wybrałam: zegar, warstwy, napis, brąz(np.kolor ćwieka), tusz(delikatnie potuszowany napis)

i


http://www.altairart.pl/2016/01/wasze-prace-2016-rok.html

oraz

Pozdrawiam


19 komentarzy:

  1. Reniu, wspaniale sobie poradziłaś z bezkwiatkową kartką.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wybrnęłaś :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała karteczka, i bez kwiatka dało radę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. I dałaś radę, bez kwiatka. Super praca!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. No i jak zawsze jestem mile zaskoczona :) Podziwiam i pozdrawiam cieplutko życząc wszystkiego najlepszego <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Może i w męskim stylu, ale też jakiś tam swój urok ma :)Choć ja jednak uwielbiam kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Reniu! Karteczka Jest śliczna i bez kwiatków a jak to jest kartka w męskim stylu to nawet nie pasują kwiatki :-) Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Szalenie elegancka i pomysłowa kartka - wyszła super :)
    Dziękuję za udział w zabawie Fan Miesiąca AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje męskie tez ostatnio były bezkwiatowe i ze ścinkowymi dodatkami. :-)
    Świetnie sobie poradziłaś!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna męska kartka :) a listki u mnie znajdziesz tutaj: http://apscraft.pl/liscie/159-wykrojnik-czeresnia.html polecam - dobrze wycinają

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyszło cudnie:-) mało ze kartka jest męska to jeszcze wg mnie stworzyłaś ją w marynarskim klimacie:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczna! :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu S'n'S :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna kompozycja! Kartka naprawdę w męskim stylu :) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Scrap'n'Skill :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap'n'Skill! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. i bez kwiatków można! dziękujemy za zgłoszenia na wyzwanie Bingo w Scrap'n'skill

    OdpowiedzUsuń
  16. Z kwiatkami łatwiej, ale poszło ci świetnie. Kartka jest wspaniała. Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Studia 75. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna kompozycja :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Studio75!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie.