Etykiety

wtorek, 17 lipca 2018

822. Czekoladownik...

Witam was Kochani.
Wyjeżdżając na urlop wzięłam kilka przydasi, kilka rzeczy znalazłam u siostry w domu, sznureczek zakupiłam w pasmanterii i....i tak czasami sobie kleję w nocy...
Skleiłam czekoladownik...Uwielbiam je robić, teraz to rozpusta całkowita, bo oklejamy gotową bazę i już, a jeszcze kilka lat temu 
( robiąc 60 do szkoły), każdy z osobna wycinałam...
Ale wracam do mojego czekoladownika...róż z białymi kropeczkami i czarnymi dodatkami...



Czekoladownik zgłaszam na wyzwania:

oraz

Pozdrawiam
Renata


9 komentarzy:

  1. Reniu! Bardzo ładny czekoladownik, ładnie się prezentuje ,ten róż z tym czarnym - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje czekoladowniki wyglądają zawsze smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Reniu, po raz kolejny zachwycasz :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap'n'skill, Ania z DT

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekoladownik zdecydowanie w moim guście. Ciekawe połączenie różu z czernią :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny :) Świetne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Elegancko! Koronki i tiule nadały niezwykłej delikatności! Dziękuję za udział w słodkim wyzwaniu Scrap'n'skill :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co tu dużo mówić, piękny jest! I kolorystycznie to moje ulubione klimaty:)
    Dziękuję ponownie za wspólną zabawę na blogu Skrap'n'skill. Pozdrawiam, Edyta DT

    OdpowiedzUsuń
  8. Urzekło mnie to zestawienie kolorystyczne:)Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap'n'skill

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne połączenie kolorów! :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Cherry Craft.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie.