Etykiety

niedziela, 19 sierpnia 2018

836. Zawieszka z bardzo mądrym przesłaniem - Inspiracja dla Essy -floresy

W dniu mojej inspiracji dla Essy-floresy przybywam z zawieszką trójkątną, na której zamieściłam bardzo mądre przesłanie nieżyjącego już Władysława Bartoszewskiego.
W pracy użyłam tekturek z nowej kolekcji, która pojawi się w sklepie po powrocie szefowej z urlopu. Ja nie mogłam się powstrzymać...

Wyżej możecie zobaczyć tekturkę...kije...niesamowicie pasuje do różnych kompozycji, nia jestem zachwycona

Ramka łańcuszkowa...kolejna nowość


 A tu na dole widzimy kawałek borderu łańcuszkowego...


Wszystkie nowości po urlopie szefowej - po 28 sierpnia.
Zapraszamy

A tymczasem ze sklepu użyłam:
Tag banerek duży - tekturka do scrapbookinguPianka foamiran jedwabny - biały

  Sizal naturalny 



Użyte listki to stempel Agaterii, którego odbitkę zembosowałam na papierze craft ;)

Renata

4 komentarze:

  1. Reniu! Wspaniała zawieszka, Dodatki są Urocze - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna inspiracja, super zaprezentowałaś skrapkowe nowości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Elegancka zawieszka. Kolory ciekawe, choć osobiście dodałabym chyba jakieś akcenty w bardziej intensywnych barwach. Zaś myśl Władysława Bartoszewskiego zapadła mi dość mocno w pamięć.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie.