Etykiety

czwartek, 1 listopada 2018

863. Sentencje...

Dzisiaj jest taki specjalny dzień... W dniu mojej inspiracji dla Essy-floresy postanowiłam, że przygotuję pracę bardziej spokojną, stonowaną...Zeszyt na sentencje.
Każda z nas w naturze ma zbieractwo...Ja zbieram wiele rzeczy, wśród nich są wycinki sentencji, przesłań, myśli...Wycinam z gazet, starych kalendarzy, ulotek...Wycinam i wycinam i...wrzucam w koszulkę foliową. Potem zapominam o skorzystaniu, bo nie chce mi się wyciągać. Wiec postanowiłam zrobić sobie zeszyt/notes...jak zwał tak zwał...Będę wklejać ulubione sentencje, wreszcie zapanuje porządek... 



W pracy wykorzystałam materiały ze sklepu:

ZÄ™batki duże - tekturka do scrapbookingu Vintage damasks 04 - papier do scrapbookingu Vintage damasks 03 - papier do scrapbookingu

Pozdrawiam
Renata



3 komentarze:

  1. Super pomysł wszystko w jednym miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też kolekcjonuję sentencje (oczywiście nie tylko). Pprzepisywać nie lubię, ale wklejać - kapitalny pomysł! Podkradam dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł. Zeszyt wygląda bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie.