Etykiety

środa, 31 lipca 2019

956. Spontanicznie ...na zielono

Witam po raz drugi dzisiaj...
Tym razem kolorystyka rzadko u mnie spodziewana, ale robiło mi się te kartkę dość szybko...
Dla sympatycznej znajomej...
Papiery w całości z Lemoncraft, tekturka z napisem "Pomyslności"od Essy floresy.
Kwiatek z foamiranu uwiłam sama







Dawno nie brałam udziału w wyzwaniach...oj dawno...
Tym razem kartkę wyślę na wyzwanie Lemoncraft... Zainspirował mnie kolor, a liście obowiązkowo są...




Kartkę tez zgłaszam na wyzwanie Miszmasz Papierowy



oraz

Pozdrawiam
Renata

4 komentarze:

  1. piękna i wcale nie wygląda na szybką

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka, cudny ten kwiat, przykuwa uwagę :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Lemoncraft :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca i cudny kwiat :) Dziękuję za udział w wyzwaniu w MiszMaszu Papierowym:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna, podobają mi się jej kolory :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie.