Etykiety

poniedziałek, 5 sierpnia 2019

959. Męska sprawa....

Witam wszystkich.
Jakoś mnie naszło na kartkę męska, a to za sprawa niedawno zakupionych papierów Craft&you... Generalnie męskie klimaty to ciężki temat, więc wpadłam na pomysł poszperania w swojej przydasiowej szafie ...Wszystko co mogło pasować do męskich klimatów przełożyłam w jedno pudło....Dzięki temu np. kupiony wiele lat temu stempel motyla dziś przydał się...A i taśmę wishi -koronkę na czarnym tle wyciągnęłam, no i wykrojnik kliszy się też wyciągnął...
I tak powstała moja męska kartka....Wielowarstwowa, zdecydowanie tylko do pudełka...










W pracy wykorzystałam kolekcję Craft&you, którą zakupiła w sklepie Essy-floresy.

Kartkę zgłaszam na wyzwania:


Owad jest, a jakże Motyl ze stempla Primy


oraz


Warstw myślę, że więcej niż 4, koronka w postaci taśmy washi...


Pozdrawiam

Renata





9 komentarzy:

  1. Świetna, powodzenia w wyzwaniach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna praca. Trzymam za Ciebie kciuki w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. super mam też z męskimi zawsze kłopot:)
    wspaniała kompozycja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, męska kartka! Dziękuję za udział w owadzim wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  5. swietna praca, mega klimat, dziekuje za zabawe w scrapkowo.pl pozdrawiam serdecznie Magda

    OdpowiedzUsuń
  6. CUUUDOWNA:)! Dziękuję za udział w Sierpniowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna kartka - taka klimatyczna :))) dziękujemy za udział w wyzwaniu sklepu Cherry Craft :)))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie.