Etykiety

środa, 4 grudnia 2019

1001. Foamiranowe poisencje - inspiracja dla "od A do Zet"

W tym tygodniu tematem przewodnim w naszym zespole jest FOAMIRAN.
Tak się składa, że ostatnio niemalże każda moja praca z nim jest związana, więc postanowiłam przygotować tzw półprodukt do świątecznych prac - foamiranowe poisencje, wycięte wykrojnikiem Craft Passion.
W kolorze bieli - najbardziej uniwersalne, ale postanowiłam trosze się pobawić i czerwonym tuszem porysowałam na płateczkach nerwy...Wyszły takie, jak dla mnie, inne gwiazdy betlejemskie.  Wszystkie skąpane są w skrzącym śniegu ;)
świąteczny sezon kartkowy powoli dobiega końca, więc moje kwiatuchy wykorzystam do zajęć warsztatowych w klasie mojego syna...








W pracy wykorzystałam materiały:

PRĘCIKI KULKI WHITEPRĘCIKI a'50szt 3mm P34 CZARNEFOAMIRAN 35*30 BIAŁY 001PRĘCIKI a'50szt 3mm P01 BIAŁY


TUSZ DO STEMPLI LM PIGMENTOWY LM-T0014 CZERWONY WYKROJNIK CRAFT PASSION CP-33 POINSETTIA



Pozdrawiam
Renata






 



1 komentarz:

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie.