Etykiety

czwartek, 23 stycznia 2020

1021. Zliftowałam się...

Witajcie.
Niedawno Towarzystwo Dobrej Zabawy ogłosiło wyzwanie, którego zadaniem jest zliftowanie mojej pracy- zapraszam Was do zabawy.
Przyznam, że byłam zaskoczona, że spodobała się praca takiego zwykłego szaraczka.
Wczoraj był Dzień Dziadka, postanowiłam zrobić pracę, która jest liftem mojej, wybranej przez TZD... Jakoś mi łatwo nie było...
Praca do liftu..

A to moja...zliftowana









Męska praca to jednak wyzwanie, ale przyznam szczerze, że coraz bardziej chce mi się takie robić.

A swoją pracę zgłaszam na wyzwanie:




oraz
wybrałam linie: tag - baner - chorągiewka


Pozdrawiam 
Renata



5 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na kartkę dla Dziadka! Kartka wyszła pięknie! Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowa - DT Monika Conca

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jest, bardzo klimatyczna :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. SUPER:)Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nietuzinkowa praca, wyróżnia się stylistyką. Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super:) Dziękujemy za udział w wyzwaniu "Miszmasz Papierowy"

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie.