Etykiety

sobota, 1 lutego 2020

1023. Pieśń Kolibra, kwiaty, tagi - inspiracja dla Essy-floresy

Dzisiaj, razem z częścią essowej ekipy, bawie się na zlocie we Wrocławiu...A dla tych co zostali przybyłam pokazać kartkę z najnowszych papierów Craft o'Clock "Pieśń Kolibra"...Mrrrr...Zakochać się i umrzeć...takie są cudne....




Nutowy design wzbogacony taśmą washi, tagi, które dodają "animuszu" pracy i w sam raz kartka na uroczystość...


Z essowych półek wykorzystałam:

Hummingbird song - zestaw papierów scrapbookingowych 30,5 x 30,5Sizal naturalny Urodziny '19 - W dniu urodzin 3 szt.- tekturka do scrapbookingu 



A prace zgłaszam na wyzwanie:

oraz
i



Pozdrawiam
Renata

4 komentarze:

  1. Cudowna kartka, bardzo mi się podoba ❤ Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Scrapek 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, delikatna kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ślicznie i lekko, bardzo mi się podoba :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna, bardzo mi się podoba! Dziękuje za przyłączenie się do wyzwania w Miszmasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie.