Etykiety

poniedziałek, 2 marca 2020

1031. Męski czekoladownik z papierami Craft o'clock Agy of Technology - inspiracja dla "od A do Zet"

Witajcie ,
w tym tygodniu, na blogu "od A do Zet", rozpoczynamy cykl prac z wykorzystaniem papierów marki Craft o'clock...Oj, a kolekcja pokaźna...Postanowiłam użyć w swojej pracy męski, rdzawy, trybikowy zestaw Age of Technology ... i  tak powstał czekoladownik dla faceta...
Skorzystałam z bloczka 20.3 na 20.3cm i przyznam, że od dawna jestem fanka tego rozmiaru...Idealny na kartki DL a także czekoladowniki ( choć troszkę trzeba podciąć, to zdecydowanie nie traci na tym wzór).
Napis, oprawiony w metalowym szyldzie, wycięłam z arkusza Chwytaj chwile II.
Czekoladownik od Goatbox




W pracy wykorzystałam następujące materiały ze sklepu:

Papier scrap Craft O'Clock Friends 20,3*20,3 Age of Technology ZestawNICI LNIANE 0,10KG (DRATWA) - JUMATEX


Renata



1 komentarz:

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie.